Reál munkaközösség
Munkaközösségvezető: Ipacs Gábor
Tagok:
- Dr. Bagi Éva Eszter - ökofaliújság, Pontvelem okosprogram koordinátor)
- Csákó Józsefné - Bolyai versenyszervező, tankönyv felelős
- Csontos Róbert - Bejárható Magyarország, biológia
- Deli Andrásné - Zrínyi versenyszervező
- Dr. Halmosiné Pakai Ilona - Matematika versenyszervező
- Harcsárné Rozgonyi Enikő - mérésvezető, matematika versenyszervező
- Jedlicané Borsos Magdolna - Kőrösi matematika verseny szervező
- Kárpáti Zoltánné - digitális kultúra
- Mile Jánosné - Filléres vásár szervező
- Pehrné Bencze Edit - Matematika versenyszervező
- Szlobodnyikné Sas ILona - Kis Kutatók Éjszakája szervező, túravezető
- Zachar Márk - digitális kultúra
Céljaink, feladataink:
- Ebben a tanévben szeretnénk a szakmai munkát középpontba állítani. Elhatároztuk, hogy igyekszünk egymástól tanulni, módszereket, ötleteket ellesni. Legalább 4 óralátogatást mindenkinek meg kell valósítania az év folyamán.
- Fontos, hogy az egy évfolyamon tanítók összehangolják tanmeneteiket, egységes témazáró dolgozatokat írassanak, azonos pontozási elvekkel. Továbbra is nagy figyelmet fordítunk a házi feladatokra és a felszerelés hiányokra.
- Törekednünk kell a KRÉTA precíz vezetésére. A haladási naplóba beírtaknak egyezniük kell a tanmenettel, a lemaradást indokolni kell. A heti 1-2 órás tantárgyaknál minimum havi 1 osztályzatnak, a heti 4 órás tantárgyaknál minimum havi 2 jegynek kell lennie az osztályozó naplóban, amelynek egyeznie kell a tanulók papír ellenőrző könyvével.
- Különös figyelmet kell fordítanunk továbbra is a tanulási, magatartási, beilleszkedési nehézséggel küzdő tanulóink fejlesztésére, felzárkóztatására, differenciált foglalkoztatással, számonkéréssel.
- Továbbra is nagy figyelmet kell fordítanunk a kompetenciák fejlesztésére minden tanórán a tananyag feldolgozásakor, gyakorláskor és számonkéréskor egyaránt. A különböző munkafüzetek segítik ezt a munkánkat, sajnos néhány tárgyból erről le kellett mondanunk.
- Az Országos kompetenciamérés eredményei javulást mutatnak, de alaposabb elemzés után felhívják a figyelmet a gyenge pontokra, erősítendő területekre, esetleg romló tendenciákra.
- Ösztönözzük egymást elektronikus tananyagok készítésére és feltöltésére a honlapunkra.